Tapahtuma

FinDHC:n jäsenwebinaari: markkinointi ja ansaittu media 27.10.2021

Järjestämme keskiviikkona 27.10.2021 kello 14.00-16.00 FinDHC:n jäsenille markkinointi- ja viestintäkoulutuksen, joka pidetään etäyhteyksin. Koulutuksen aiheena:

Markkinointi ja ansaittu media

Miten sinne mediaan päästään? Entä jos ei päästä, mitä voimme tehdä?
Miten rakennetaan aktiivisesti auktoriteettiä verkossa ja miksi jokaisen pitäisi niin tehdä.

Verkkokoulutuksen vetää myyntikuiskaaja Pasi Rautio ja Viestintävahvistimen Jarkko Ambrusin.

Pasi uittaa aiheeseen markkinoinnin näkökulmasta ja Jarkko tuo koulutukseen viidentoista vuoden osaamisensa journalistina ja päätöimittajana.
Jos näillä opeilla ei pääse mediaan tai saa ääntänsä kuuluviin, kannattaa sulkea lämpökattilat.

Tuo koulutukseen oma juttusi tai ideasi, jota yritit mediaan, mutta et sinne päässyt.
Mitä kokeilitte markkinoinnissa, mutta se ei ottanut tuulta alleen?

Ratkomme livenä ongelmia ja taatusti kaikki ennakkoon lähetetyt kysymykset, nimellä tai anonyymisti.

Koulutus on Teams-alustalla, eli tarvittaessa pääset itsekin kertomaan ajatuksesi vaikka ääneen.

Maksuton verkkokoulutus on tarkoitettu ainoastaan FinDHC:n jäsenille.

Ilmoittaudu tästä koulutukseen

Voit ilmoittautua mukaan, vaikka koulutuksen ajankohta ei sinulle kävisikään. Lähetämme kaikille ilmoittautuneille webinaarista tallenteen, joka on myöhemmin katsottavissa.

Pasi Rautio

Pasi rautio pk 1
Myyntikuiskaaja, markkinoinnin apumies.
Tee paljon ja tee kaikki virheet itse. Näistä Pasi ammentaa tarinoita herättääkseen toisissa halun muuttua. Liian yksinkertaisia asioita tarjoiltuna vasten kasvoja, joita useimmat meistä jättää tekemättä.
Ihmisten palveleminen on Etelä-Pohjanmaalla syntyneen miehen sydäntä lähellä ja se on vienyt puhumaan kouluihin, järjestöjen tapahtumiin, messuille ja seminaareihin. Hänet tunnetaan erityisesti energisestä ja mukaansatempaavasta esiintymisestä sekä konkreettisista ohjeista ja vinkeistä.

Jarkko Ambrusin

Kuva1 Jarkko
Ansaitun median apuri Jarkko on ollut 15 vuotta journalistina, joista kahdeksan vuotta päätoimittajana. Hän on ollut viimeiset 2,5 vuotta yrittäjänä (www.viestintavahvistin.fi).
Hän on lukenut ja vastaanottanut tuhansia tiedotteita, joista valitettavan harva on päätynyt julkaistuiksi uutisiksi. Jarkko kertoo koulutuksessa syyt, miksi tiedotteet jäävät lukematta.
Yrittäjänä hän on valmentanut pk-yrityksiä kertomaan medialle tärkeistä asioista niin, että ne tarjoavat hyötyä selkokielellä. Hän on myös tuottanut ja toteuttanut onnistuneita tiedotuskampanjoita, joilla yritykset ovat saaneet tärkeitä asioitaan mediaan.
Pienen pojan isä ja intohimioinen musiikin kuluttaja ja tekijä, joka opettelee armollisuutta itseä kohtaan – vaihtelevin tuloksin.