Sosiaalisen median verkkokoulutukset FinDHC:n jäsenille 20.4. ja 27.4.
Järjestämme FinDHC:n jäsenille 2-osaisen sosiaalisen median verkkokoulutuksen aiheena:
Sosiaalisen median kanavat ja niiden rooli viestinnässä sekä sisällöntuotanto ja sisältökonseptit
Osa 1: Sosiaalisen median kanavat ja niiden rooli viestinnässä
Keskiviikkona 20.4. klo 13-15
Tutustutaan Facebookin, Instagramin, LinkedInin, Twitterin ja Youtuben nykytilaan ja käyttötapoihin markkinointiviestinnässä.
Huomioidaan eri kanavissa sekä yrityskäyttö että asiantuntijoiden rooli viestijöinä.
Ilmoittaudu tästä koulutukseen osa 1
Osa 2: Suunnitelmallinen sisällöntuotanto ja sisältökonseptit
Keskiviikkona 27.4. klo 13-15
Mietitään esimerkkien avulla sitä, millaisilla sisällöillä kaukolämmöstä voisi eri kanavissa viestiä.
Koulutuksessa ideoidaan jatkuvampia sisältökonsepteja, joita voi toisintaa omassa sosiaalisen median viestinnässä.
Ilmoittaudu tästä koulutukseen osa 2
Sosiaalisen median verkkokoulutuksen toteuttaa luova kumppanimme LM Someco,
kouluttajana viestintä ja sisältömarkkinoinnin osaaja Paula Kesa.
Koulutus on Teams-alustalla, eli tarvittaessa pääset itsekin kertomaan ajatuksesi vaikka ääneen.
Maksuton verkkokoulutus on tarkoitettu ainoastaan FinDHC:n jäsenille.
Voit ilmoittautua mukaan, vaikka koulutuksen ajankohta ei sinulle kävisikään. Lähetämme kaikille ilmoittautuneille webinaareista tallenteet, jotka on myöhemmin katsottavissa.